Közel félezren töltötték le egy hónap alatt az szeptember elején indult mobiltelefonos OroszlányApp-ot, derült ki a most közzétett statisztikából.

Az új, modern alkalmazással egy érintéssel elérhetik a legfrissebb híreket, bejelentkezhetnek a helyi eseményekre, rendezvényekre, megnézhetik a helyi televízió élő adását, sőt egyszerűn és gyorsan bejelenthetik a közterületeken észlelt problémákat is.

Az indulás óta 110-en töltötték ki azt a kérdőívet, ami azt firtatta, hogy a polgár hogyan érzi magát a városban, hogyan tetszik neki a település, mennyire elégedett a szolgáltatásokkal.

Mint az várható volt, a válaszadók az utak állapotát értékelték a legalacsonyabbra, éppen, hogy elégségesre az öt fokozatú skálán. Közepesnél gyengébb eredményt kapott még a köztisztaság és közbiztonság, valamint a parkolási lehetőség.

A közepes és a jó osztályzat között foglal helyet az orvosi ellátás, a bölcsődei és óvodai szolgáltatás, a lakhatási lehetőség, míg egyértelműen elégedettek a válaszadók a munkalehetőségekkel.

Arra a kérdésre, hogy mennyire érzi jól magát Oroszlányban, a válaszadók 59% százaléka mondta, hogy jól, illetve kiválóan. Ugyanakkor 3%-uk rosszul érzi itt magát.

A mobilalkalmazás egyébként a 10-es skálán 7,72-os átlagot ért el, használóinak 81%-a jónak, kiválónak tartja.

Az OroszlányApp innen tölthető le:
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.focusys.onkormanyzatom.oroszlany

2018. október 05., 09:56