info@oroszlany.hu      +36 (34) 361-444
info@oroszlany.hu      +36 (34) 361-444

Intézmény-üzemeltető Osztály

Osztályvezető

Gerenday Zsuzsanna
osztályvezető

Munkatársak

Kiss Gyuláné
üzemeltetési koordinátor
Perlai Patrícia
üzemeltetési ügyintéző
Székely Gabriella
belső üzemeltetési ügyintéző
Krasznayné Sarus Tímea
üzemeltetési ügyintéző
Markóné Végvári Laura
intézményi ügyintéző
Blaskó Bernadett
intézményi ügyintéző
Kalamárné Huszár Zsuzsanna
intézményi ügyintéző
Kukucska Kinga
intézményi ügyintéző
Schüller Andrásné
intézményi ügyintéző
Szabadosné Margit Irén
intézményi ügyintéző
Farkas Lászlóné
gondnok
  • Borbálai Közösségi Ház
  • +36 (20) 378-2017
Jászka Béláné
élelmezésvezető (mbsz)

Polgármesteri Hivatal

Pál Dénes
biztonsági őr (mbsz)
Dzsupin Lászlóné
takarító
Fodor Ferencné
takarító (mbsz)
Iván Gyuláné
takarító (mbsz)
Tóth Ambrus
gondnok (mbsz)

Karbantartó csoport

Terdik István
karbantartási csoportvezető
  • +36 (20) 378-2302
Janics Zoltán
karbantartó
  • +36 (20) 213-2413
Zavagyi Sándor
karbantartó
Horváth Tibor
karbantartó
Szommer János
karbantartó
Rajki Tamás
karbantartó
Acsády Mihály
karbantartó
Sipos Sándor
karbantartó
Rózsa Béla
karbantartó

Intézmények

Benedek Elek EGYMI

Dornyi Lajosné
takarító
Bongnár Jánosné
takarító
Turzó Lajos
karbantartó, portás
Visky Ferencné
takarító
Burai Vilmosné
takarító

Móra Ferenc Kollégium

Kuris Lajosné
portás
Maczik Mihályné
takarító

Hunyadi Mátyás Általános Iskola

Fodor Ferencné
takarító
Guber Jánosné
portás
Keresztes Lászlóné
takarító
Kiss Ernő
karbantartó
Molnár Jánosné
takarító
Domonkos Károlyné
takarító
Vojnár Ágnes
portás
Berki Józsefné
takarító
Petkó Istvánné
takarító

József Attila Általános Iskola

Baracskai Viktorné
takarító
Majsai András
portás, karbantartó
Rottenberger Jánosné
takarító
Bata Istvánné
takarító
Magocs Pálné
portás
Gyurkó András
udvaros
Nagy Péterné
takarító

Hamvas Béla Gimnázium és Szakképző Iskola

Szikszainé Saláta Ágnes
takarító
Bagoly Sándorné
takarító
Giber Zoltánné
takarító
Menyu János
udvaros, karbantartó
Rinnbacher Károly
portás
Szilágyi Andorné
takarító

Bakfark Bálint AMI

Fodorné Király Róza
takarító

Oroszlány Város Óvodái

Velőti Józsefné
szakácsnő
Bagány Gyuláné
konyhai kisegítő
Czirfus Mihályné
konyhai kisegítő
Hering Istvánné
konyhai kisegítő
Kissné Patyi Henriett
konyhai kisegítő
Nádasi Renáta
konyhai kisegítő
Pete Zsoltné
konyhai kisegítő
Sósné Buchta Edina
konyhai kisegítő
Varga Katalin
konyhai kisegítő
Dalmadi Róbert
egyéb takarító

Oroszlányi Közösségi Színtér és Könyvtár

Juhász Imre Pálné
takarító
Sziva Andrea
takarító
Hoffmann Erzsébet
takarító
Mag Tamásné
takarító
Szikora Mária
takarító

Önkormányzati Szociális Szolgálat

Pigler Józsefné
készlet- és anyagnyilvántartó
Molnár Sándorné
szakács
Berecz Gézáné
élelmezésvezető
Bárdiné Kovács Éva
konyhai kisegítő
Daróczi Andrásné
konyhai kisegítő
Molnár Edit Anna
konyhai kisegítő
Rózsa Jánosné
konyhai kisegítő
Farkasné Drégelyvári Marianna
konyhai kisegítő
Becker Károlyné
takarító
Botos Zoltánné
takarító
Vámos Józsefné
mosónő
Dimény Irén
szakács
Bíró Sándorné
konyhai kisegítő
Borbáth Emese Rozália
konyhai kisegítő
Biri Imréné
takarító
Kiss Alfrédné
takarító
Simonné Csepák Erika Zoltányivna
takarító
Rácz Borbála
gondnok

Az osztály legfontosabb tevékenységi területei, legjellemzőbb ügytípusok

  • az intézmények rendeltetésének megfelelő működéséhez személyi és tárgyi feltételek biztosítása
  • a munkavégzés folyamatának szervezése és ellenőrzése
  • intézményi ügyintézők feladatainak koordinálása
  • folyamatos kapcsolattartás az intézményekben dolgozó kollégákkal (intézményi ügyintézők, takarítók, portások, karbantartók) és az intézmények szakmai vezetésével
  • beruházási munkák munkaterület átadás-átvételi eljárásánál, kivitelezésénél, utófelülvizsgálati eljárásánál koordinációs feladatok ellátása
  • a Munka Törvénykönyvéről, a társadalombiztosításról, a személyi jövedelemadóról szóló jogszabályok végrehajtásából eredő feladatok ellátása az intézmények munkavállalói vonatkozásában
  • közfoglalkoztatási feladatok ellátása
  • intézkedés a szükséges karbantartások és javítások elvégzésére, azok tényleges megvalósulásának ellenőrzése
  • intézmények vagyongazdálkodásával kapcsolatos feladatok
  • intézkedés az intézmények által igényelt anyagok és eszközök beszerzésére, tárolására, kiadására
  • a Polgármesteri Hivatal épületének üzemeltetésével összefüggő feladatok
  • a testületi-, és bizottsági ülésekhez, egyéb rendezvényekhez terem biztosítása
  • irodatechnikai eszközök üzemeltetésével, karbantartásával, és beszerzésével kapcsolatos feladatok
  • irodaszer, nyomtatványok, kellékanyagok, bútorzat beszerzés
  • mobil és vezetékes telefonhálózat, továbbá központ üzemeltetésével összefüggő feladatok
  • vagyon- és tűzvédelmi rendszer üzemeltetésével kapcsolatos feladatok
  • készpénz ellátmány kezelése
  • hivatali gépjárművek üzemeltetési, karbantartási feladatai
  • hivatali épület takarítói munkájának koordinálása, felügyelete
  • hivatal épületének takarításához szükséges anyagok, eszközök beszerzése
  • gondnoki és karbantartási feladatok koordinálása, ellenőrzése
  • selejtezésekkel kapcsolatos feladatok belső szabályzat szerinti ellátása
  • tanulói étkeztetéssel kapcsolatos feladatok
  • tanulói étkeztetés állami normatíva igényléséhez adatszolgáltatás
  • tanulói étkezési térítési díjak beszedése, tanulói étkezők nyilvántartása, kedvezmények megadásához szükséges dokumentumok beszerzése
  • intézményi főzőkonyha munkájának szervezése, közegészségügyi feltételek biztosítása
  • pályázatokkal kapcsolatos feladatok ellátása
  • intézmény folyamatos működtetése érdekében intézmény rendszeres áttekintése, hibaforrások feltárása
  • munkaszervezési feladat ellátása
  • bérleti és egyéb díjak beszedése
  • biztonsági berendezések műszaki állapotának figyelemmel kísérése, hibák azonnali jelentése
Ügyfélfogadási idő
Hétfő1300 - 1700
Keddnincs ügyfélfogadás
Szerda0800 - 1200, 1300 - 1600
Csütörtöknincs ügyfélfogadás
Péntek0800 - 1200
Ügyfélfogadási idő
Hétfő1300 - 1700
Keddnincs ügyfélfogadás
Szerda0800 - 1200, 1300 - 1600
Csütörtöknincs ügyfélfogadás
Péntek0800 - 1200
Ügyfélfogadási idő
Hétfő0700 - 1700
Kedd0800 - 1800
Szerda0800 - 1400
Csütörtök0800 - 1800
Péntek0800 - 1200
Ügyfélfogadási idő
Hétfő0800 - 1400
Keddnincs ügyfélfogadás
Szerda0800 - 1400
Csütörtök0800 - 1400
Péntek0800 - 1200
Mozaik

A Német-Nyíres dűlők, valamint az Erőműi-tópart keleti oldalán fekvő területek ingatlanhasználói jogosultak és kötelesek a hulladékkezelési közszolgáltatást igénybe venni!

[ 2 napja ]

A VARIKONT Szolgáltató Kft., mint a városi parktavak üzemeltetője tájékoztatja a lakosságot és az érintetteket, hogy a Felső-parktavak (állomási tó) területén nádirtási munkálatokat végez 2017. év február hónapban. Az irtási munkálatok egy részét – figyelembe véve az időjárási, légköri viszonyokat is - un. égetéses eljárással végzi az Önkormányzati Tűzoltóság bevonásával.

[ 2 hete ]

Legnépszerűbb cikkek

Ipari parki buszmenetrend! (4004)
Oroszlány város helyi autóbuszjáratai 2015. július 1. (szerda) üzemkezdettől az alábbi új menetrend szerint közlekednek
Én is bányász vagyok (3619)
Oroszlány várossá válásában, a jelenlegi infrastruktúra és városkép kialakításában fontos szerepe volt a bányászatnak
Fergeteges kosárfieszta – Streetball negyedszer (3236)
Kőbánya, Paks, Békéscsaba és Nyíregyháza után Oroszlány városa adott otthont az Országos Streetball rendezvénynek
Megújuló városi televíziózás? (3620)
Pályázatot ír ki az önkormányzat a televíziós műsorszolgáltatási feladatok ellátására
Ifjú tűzoltók kerestetnek! (3536)
Az tűzoltó egyesület fiú-, és lánycsapatába keres olyan fiatalokat, akik érdeklődnek a tűzoltó hivatás iránt
Éjszakába nyúlóan üléseztek (3181)
Emberesre sikeredett a keddi képviselő-testület anyaga

Elérhetőségeink

Oroszlány Város Polgámesteri Hivatala

A honlap tartalmáért felelős vezető:
Lazók Zoltán - Oroszlány Város polgármestere

A honlap tartalmát szerkeszti:
Ivák István ivak@okis.hu