Hír
2019. September 07.

Panasza van?

Megjelent a Panasza van? Segítünk! című fogyasztóvédelmi kiadványsorozat új, 7. és 8. füzete, amely összefoglalja a közműszolgáltatás ki- és visszakapcsolásának szabályait, valamint a legfontosabb közműszolgáltatásokkal kapcsolatos tudnivalókat a társasházak számára.

A most megjelent két új kiadvány a 2016-ban indult fogyasztóvédelmi kampány része, amelynek célja, a tájékoztatás, a fogyasztók tudatosságának növelése. Szó esik benne többek között a tartozás miatti ki- és visszakapcsolás alapvető szabályairól: mi történik, ha a lakossági fogyasztó nem rendezi tartozását, illetve, ha a felhasználó jogszerűtlennek véli a kikapcsolásra vonatkozó eljárást.

A tájékoztatók elérhetőek a megye kormányablakaiban, vagy letölthetők a hivatal weboldaláról: http://www.mekh.hu/fogyasztovedelmi-kiadvanyok

-Kormányhivatal-


Elérhetőségeink

  • Oroszlány Város Polgámesteri Hivatala
    Oroszlány, Rákóczi Ferenc út 78.
    +36 (34) 361-444
    hivatal@oroszlany.hu
  • A honlap tartalmáért felelős vezető:
    Lazók Zoltán
    Oroszlány Város polgármestere

Népszerű cikkek