Hír
2019. július 16.

E-ügyintézés a járási hivatalokban

2018. január 1-jén hatályba léptek az elektronikus ügyintézés és a bizalmi szolgáltatások általános szabályairól szóló 2015. évi CCXXII. törvény (a továbbiakban: Eüsztv.).

Az ágazati jogszabályok alapján 2019. július 1-jétől a Komárom-Esztergom Megyei Kormányhivatal (továbbiakban: Kormányhivatal) foglalkoztatási szakfeladatai tekintetében mint elektronikus ügyintézést biztosító szerv kizárólag elektronikus úton történő ügyintézés lehetőségét biztosítja az erre kötelezett gazdálkodó szervezetek és a jogi képviselőivel eljáró ügyfelek esetében.

Technikai részletek:

Gazdálkodó szervezetként, foglalkoztatási támogatásokhoz kapcsolódóan jövőbeni ügyintézéshez használja a cégkapujába való belépésen keresztül az e-papír szolgáltatást (www.e-papir.gov.hu). Az e-papír szolgáltatás használatakor a „cégkapuból szeretnék e-papírt beküldeni” kérdést jelölje be (pipálja ki), majd adja meg a nem természetes személy (cég) nevét és adószámát, valamint az alábbiakat:

Témacsoport: Kormányhivatali ügyek

Ügytípus: Foglalkoztatási támogatások, közfoglalkoztatás és egyéb állami támogatások

Címzett: Foglakoztatás helye szerinti illetékes járási hivatal.

Tárgy: meg kell adni a kérelem/pályázat azonosítására szolgáló információt/kódszámot/, röviden, tömören: (pl. GINOP 5.1.1./5.2.1/ bértámogatás, GINOP 5.1.1./5.2.1./ bérköltség támogatás, NFA-2019-KKV, nyári diákmunka, TOP 5.1.1/5.1.2./6.8.2 bértámogatás/bérköltség támogatás, munkaerőkölcsönző nyilvántartásba vétele,….)

A levél szövegében kérjük feltüntetni a dokumentumot beküldő cég nevét, székhelyét, elérhetőségét.

Az előzetesen beszkennelt, vagy elektronikusan előállított PDF kiterjesztésű dokumentumát töltse fel a levélhez, azt a „Hitelesítés” gombbal írja alá elektronikusan (AVDH hitelesítés), majd a kész levelet küldje el.

Egyéni vállalkozóként használja az ügyfélkapujába való belépésen keresztül az e-papír szolgáltatást (www.e-papír.gov.hu) bejelentés, kérelem, nyilatkozat, illetve ügyintézéssel kapcsolatos levelezéséhez. Kérik, hogy az e-papír szolgáltatás használatakor a természetes személy azonosítókat adja meg. >Ezt követően ugyan azokat válassza ki, mint ahogy fentebb, a gazdálkodó szervezet esetében leírták.

Amennyiben kérdése lenne az ügyintézés menetével kapcsolatosan, kérik, hogy keresse fel a járási hivatalok foglalkoztatási osztályait!

-Kormányhivatal-


Elérhetőségeink
  • Oroszlányi Közös Önkormányzati Hivatal
    Oroszlány, Rákóczi Ferenc út 78.
    +36 (34) 361-444
    hivatal@oroszlany.hu
  • A honlap tartalmáért felelős vezető:
    Takács Károly
    Oroszlány Város polgármestere
Népszerű cikkek