Önkormányzat
2024. február 15.

Időskorúak felmérése

Február 8-án kezdődött az időskorúak felmérése városunkban, és március 31-ig számíthatnak a 60 év feletti lakosok a szociális szolgálat kérdezőbiztosainak érkezésére.

A felmérés azért készül, hogy az önkormányzat áttekintse az időskorúak helyzetét, megismerje azt, hogy mire van szükségük, milyen igényeik vannak, és a kiértékelés után a fejlődés érdekében ennek megfelelően cselekedjen.

Minden kérdezőbiztos kérésre köteles igazolni magát, melyhez három irat együttes megléte szükséges:
  • megbízólevél, amin a kérdezőbiztos személyi igazolványának száma és a polgármester, Lazók Zoltán aláírása szerepel,
  • fényképes igazolvány, amin rajta van a kérdezőbiztos neve, fényképe, titulusa és a szociális szolgálat vezetőjének aláírása és pecsétje,
  • személyi igazolvány.

Kedves 60 éven felüliek!

A felmérés Önökért készül, kíváncsiak vagyunk igényeikre, véleményükre. Amennyiben az önkormányzat által megbízott kérdezőbiztosok felkeresik Önöket, győződjenek meg arról, hogy a fent felsorolt iratokkal rendelkeznek-e, és válaszoljanak a kérdésekre, ezzel segítve a munkánkat.

Köszönjük támogató együttműködésüket!

Oroszlány Város Önkormányzata


Elérhetőségeink
  • Oroszlányi Közös Önkormányzati Hivatal
    Oroszlány, Rákóczi Ferenc út 78.
    +36 (34) 361-444
    hivatal@oroszlany.hu
  • A honlap tartalmáért felelős vezető:
    Takács Károly
    Oroszlány Város polgármestere
Népszerű cikkek