Médiahasználati felmérés
A 2015-ös, majd 2018-as médiahasználati felmérés után Oroszlányi Város Önkormányzata ismét elvégeztette a kutatást az Ipsos Zrt-vel.
A kutatási téma kibővült közéleti, a város mindennapjait érintő témakörök vizsgálatával is, felmérve a lakossági elégedettségét, az igényeket - priorizálva a potenciális fejlődési lehetőségeket - és azt, hogyan érzik magukat a városlakók 2023-ban.
A megválaszolandó kérdések között szerepelt továbbra is, hogy felmérjük mely csatornákon, médiafelületeken, és milyen hatékonysággal valósítható meg a kommunikáció a város lakosságával, illetve az alapsokaságon belüli olyan kiemelt fontosságú alcsoportokkal, mint pl. az idősebb vagy fiatalabb generációk tagjai.
Jelen tanulmány az Ipsos által, telefonos adatfelvétellel, összesen 500 oroszlányi lakos megkérdezésével készült kutatás eredményeit mutatja be, kitérve a fent vázolt célok mellett a szociodemográfiai tényezők mentén mért esetleges eltérésekre is.
A felmérés teljes anyaga a mellékletben olvasható!